Thursday, March 24, 2011

Majlis Meraikan Kejayaan Pasukan Bola Sepak BBP Butterworth

BUTTERWORTH, – Satu majlis meraikan kejayaan Pasukan Bola Sepak BBP Butterworth telah diadakan di Kawasan Kantin BBP Butterworth. Majlis yang diadakan serba ringkas itu turut dihadiri oleh PBT Samsuddin Bin Abdul Gazee selaku wakil  Ketua Balai,Pegawai-pegawai kanan dan serta anggota.
Seramai 15 peserta termasuk seorang Pengurus Pasukan dan seorang jurulatih telah menerima penghargaan kerana telah merangkul gelaran tempat ke-3 dalam Kejohanan Bola Sepak (Tertutup) Piala Ketua Pengarah JBPM 2011. Pertandingan ini telah diadakan di Padang Bola Kilat Tenaga Nasional Berhad Jalan Baru Perai pada 05 March 2011 yang lalu.
Pengurus Pasukan berkata, beliau sangat berbesar hati dan mengucapkan tahniah kepada peserta bola sepak kerana telah mengharumkan nama balai.Justeru beliau mengingatkan supaya mengekalkan kejayaan yang dicapai disamping membuat latihan yang berterusan bagi memantapkan dan meningkatkan lagi prestasi sukan ini.
Sementara itu, Mohd Izwani selaku jurulatih Pasukan Bola Sepak  BBP Butterworth berkata inilah kali pertama pasukan ini memperolehi kejayaan yang cemerlang berbanding dengan 5 tahun yang lepas iaitu hanya layak ke pusingan pertama sahaja.
























No comments:

Post a Comment