Monday, March 7, 2011

Pertandingan Bola Sepak 9 Sebelah (Tertutup) Piala Pengarah JBPM Pulau Pinang

Satu pertandingan bolasepak piala Pengarah Jabatan Bomba Dan Penyelamat Malaysia Negeri Pulau Pinang telah diadakan pada 05 March 2011 bertempat di Padang Kilat Tenaga Nasional Berhad Jalan Baru Perai dan pertandingan ini dimulakan pada jam 09:00 dan berakhir pada jam 18:00.Hampir seluruh balai di negeri Pulau Pinang termasuk BBP Butterworth dan pasukan dari Ibu Pejabat JBPM Negeri Pulau Pinang telah menyertai pertandingan ini.
Pada peringkat awal pertandingan dijalankan secara liga dan  johan setiap kumpulan  akan memasuki pusingan kedua seterusnya ke separuh akhir dan perlawan akhir.Setelah perlawanan kumpulan berakhir pasukan yang layak ke peringkat  separuh akhir adalah melibatkan pertemuan pasukan daripada BBP Bayan Baru menentang BBP Butterworth dan pasukan BBP Perai (B) menentang BBP Jalan Perak (B).Keputusan perlawan diperingkat separuh akhir dan akhir adalah seperti berikut:


Johan                          : BBP Perai (B)
Naib Johan                   : BBP Bayan Baru
Tempat Ke 3 dan 4        : BBP Butterworth / BBP Perak Road (B)

 Kawalanxbutterworth ucapkan  TAHNIAH! kepada semua pengurus serta pemain atas kejayaan ini. Bersamalah kita tingkatkan usaha dan seterusnya mengekalkan kecemerlangan yang kita perolehi ini.Amin..

     GAMBAR SEKITAR PERTANDINGAN  BOLA SEPAK              


 


Berbaju biru izwani selaku jurulatih BBP Butterworth





BBP Butterworth vs BBP Perak Road (A) Pusingan Ke-2
BBP Butterworth Vs BBP Bayan Baru (Separuh Akhir)






BBP Perai (B) vs BBP Bayan Baru (AKHIR)


Pasukan Bola Sepak BBP Butterworth


No comments:

Post a Comment